13 kwietnia 2013

Urodziny Pana Narzeczonego

PANI NARZECZONA

Pan Narzeczony ma dziś urodziny. Z tej okazji postanowiliśmy zaprosić kilkoro znajomych i już wczoraj odbyła się mała imprezka. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i jak mam w zwyczaju nakupiłam pełno serpentyn i przyozdobiłam całeeee mieszkanie. 





Mina Pana Narzeczonego jak zobaczył salon - bezcenna! Uwielbiam jak ktoś ma urodziny, a szczególnie jak urodziny ma osoba bliska mojemu sercu. Nie zmieni to faktu, że sama uwielbiam mieć swoje.




To tyle, na temat, bo Pan Narzeczony siedzi z tacą jedzenia na kolanach w łóżku i stęka, że nie może wstać (oczywiście śniadanie do łóżka musiało być). On dziś nie pisze notki, bo jak sam mówi "co też mam napisać o swoich urodzinach?" Musicie wiedzieć, że na pewno mu się podobało i aktualnie chce mieć 100% odpoczynku. Celebruje ten dzień. 


PAN NARZECZONY


17 komentarzy:

  1. Sto lat, sto lat!!! Świetna koszula!

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ! Zdjęcie zmieniające przypomina mi - 'ONA TU JEST I TAŃCZY DLA MNIE ;D '

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszego dla Pana Narzeczonego! niech wypoczywa i korzysta, urodziny są przecież tylko raz w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka żonka to cud :D

    Pan Narzeczony miał śliczną koszulę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatem wszystkiego, co najlepsze dla Pana Narzeczonego i miłego świętowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla Pana Narzeczonego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat i wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No,no na widok tego tortu aż ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama jest tak zdolna i robi najlepszy tort swiata :)

      Usuń
  9. Ostatnie urodziny Pana Narzeczonego jako Pana Narzeczonego, później już tylko Pana Męża, ewentualnie Pana Tatusia! Tylko się cieszyć! : )
    www.malgo-pisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie Narzeczony - wszystkiego najlepszego i spełnienie każdego marzenia, choćby najskrytszego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. sto lat dla Pana narzeczonego :P pozdr i zapraszam na nowy post i do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie sto lat dla Pana Narzeczonego :)
    Wesoło mieliście jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń