25 maja 2013

Fryzura ślubna

Tak jak mówiłam, im bliżej ślubu tym bardziej będziemy zanudzać was tą tematyką. Ostatnio strasznie gryzłam się z kwestią fryzury ślubnej. Nie byłam pewna czy to co zrobił mój fryzjer jest dokładnie tym co chcę. Postanowiłam, że spotkamy się jeszcze raz na inną próbną. Teraz mamy dylemat czy wybrać fryzurę nr 1 czy 2??? Robimy głosowanie. Piszcie w komentarzach!

FRYZURA NR 1




FRYZURA NR 2





W każdej fryzurze we włosy będę miała jeszcze wpięty żywy kwiat w kolorze białym :) Osobiście skłaniam się ku fryzurze nr 2, ale bardzo jestem ciekawa waszego zdania.


58 komentarzy:

  1. Zdecydowanie ładniej we fryzurze nr 2 ;)
    Welon piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma się nad czym zastanawiać moim zdaniem, numer dwa i tylko dwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie piękne, ja jednak zdecydowanie wybrałabym 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A raczej z tyłu ładniejsza jak dla mnie 1 z przodu 2 :D

      Usuń
  4. Tylko 2, o jedynce nawet nie myśl :P

    Dobrze, ze u mnie nie bedzie z tym problemu :D Jak zawsze klasyczny bob z lekką asymetrią i nie ma problemu hihi :)

    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 ;)
    choć w sumie żadna w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde, to chyba tylko ja jestem zdecydowanie za jedynką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to żadna mi się jakoś specjalnie nie podoba, ale jakbym miała wybierać to zdecydowanie 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedynka jak dla mnie bardzo nietwarzowa - wygląda jakby z dnia wczorajszego. Taka 'ulizana'.
    Jednak to tylko moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam dylemat, bo 1 wygląda korzystniej z tyłu, a 2 z przodu ;) Może połączysz jakoś i wyjdzie perfekcyjnie hehe Zamęczajcie, zamęczajcie, dobrze się czyta i ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hm, jakbym miała wybierać to bym chyba wybrała 2.. Choć szczerze mówiąc, nie jest żadna w moim guście.
    Poza tym, ja spoglądając na te fryzury okiem fryzjerskim uważam,że MUSZĄ być dopracowane, wyczesane porządnie, francuz musi być zrobiony porządnie (widać,że nie jest..) Wiem,że to jest TYLKO fryzura próbna, albo AŻ ! I uważam,że jak ktoś robi taką fryzurę,to powinien zrobić to porządnie :))) ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem tak. Dwójka ciekawsza, ale ja osobiście nie lubię i nie podobają mi się welony wpięte pod spód fryzury.

    OdpowiedzUsuń
  12. W pierwszej czy drugiej bedziesz piekna!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie to żadna. Masz naprawde świetne włosy, kręcone i bujne, moznaby z nich stworzyć coś pięknego, a te fryzury są jakieś takie sobie... jakby niedopracowane, jakby każdej z nich coś brakowało...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedynka faktycznie lepiej prezentuje się z tyłu, ale skoro będzie welon... No i tak jak byłam za jedynką tak ostatnie zdjęcie drugiej fryzury mnie przekonało, bo z boku wygląda lepiej. Albo tak jak ktoś wyżej pisał - połączenie tych dwóch :D
    Póki co jestem za dwójką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też postawiłabym na numer 2 :) służy Ci podniesienie włosów z przodu nieco do góry, tak jak właśnie we fryzurze nr 2

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym sezonie jest modny francuz;) więc zdecydowanie podoba mi się fryzura nr 2!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę nie w moim stylu, ja chciałabym, żeby moje loczki były rozpuszczone ;) Wiem jednak, jaki potrafią sprawić problem w lecie i w trakcie tańców, dlatego rozumiem wybór fryzury spiętej.
    Jedynka jest ładniejsza z tyłu, ale dwójka bardziej twarzowa dla Ciebie i nadaje Ci nieco drapieżny charakter.
    Dodatkowo pytanie, jak będą pasować do Twojej sukni? I fakt, że wyglądają mało porządnie - przetestowałaś je czy wytrzymają te kilkanaście godzin pełnych wrażeń?

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem 2:) Tej pierwszej nie mogę do końca "rozpracować", jest taka nieskładna, nie wiadomo o co w niej chodzi:) W drugiej ładnie wygląda całość:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm, niby obie mają coś w sobie, ale wydaje mi się, że żadna to nie jest "to".

    OdpowiedzUsuń
  20. W obydwu jest Ci ładnie. Jednak według mnie bardziej pasuje do Ciebie fryzura nr 2, bardziej mi pasuje do kręconych włosów i ja bym ją wybrała:) Jedynka jest ładna, ale jakaś za gładko to wszystko uczesane. Wybierz 2kę! :)

    POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie nr 2:) Bardziej twarzowa i upięcie welona nieco wyżej lepiej wygląda:)
    Pozdrawiam
    http://swiadectwo-zycia-20-latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie fryzura nr 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Troszkę nie w moim stylu, ale gdybym miała wybierać z tych dwóch - wybrałabym 1.
    Obie to dla mnie troszkę za duży misz-masz.

    OdpowiedzUsuń
  24. zdecydowanie druga fryzurka! ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Żadna, za rzadkie włosy o takiego fryzu, wyglądają ala "zmokła kurka", ew fryzura po całonocnej imprezie. Nie możesz normalnie w rozpuszczonych loczkach, ewentualnie doczepić naturalne włosy, do dopełnienia fryzu?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. 2 ale bez tego warkoczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bez wątpienia dwójka :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. W obydwóch fryzurach Ci do twarzy, ale mi jakos lepiej spodobala sie fryzura nr 1! Pewnie przed samym slubem zmienisz jeszcze kilka razy zdanie:) Wedlug mnie oprocz tego zeby bylo ladnie to powinno tez byc wygodnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim zdaniem pierwsza fajniejsza z przodu (preferuję przedziałki), druga rewelacyjna z tyłu (choć osobiście usunęłabym warkocz). Podsumowując - gdyby druga miała przedziałek (nie na środku głowy, ale właśnie tak z boku jak w przypadku pierwszej propozycji) i nie miała warkocza to jak dla mnie byłaby to fryzura marzeń. Ponadto jak dla mnie brak welonu jest na plus, zostawiłabym jedynie wpięty kwiat czy jakąś białą ozdobę. Nie uważam jednak absolutnie by moje zdanie było wartościowsze od Twojego (wolę to zaznaczyć, bo stwierdzam, że komentarz ten ma dziwny wydźwięk;>). Każdy ma inny gust więc to co piszę jest bardzo subiektywne i nie ma na celu zmiany Twojego stanowiska;) Najważniejsze byś Ty czuła się w danym upięciu dobrze. Jestem przekonana, że co wybierzesz będzie dobrą decyzją, bo ma się podobać Tobie. Z pewnością wyjdzie super:)

    OdpowiedzUsuń
  30. To ja chyba myślę zawsze inaczej, bo mi się podoba bardzo 1 ;-) widze jednak, że większość skłania się ku 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  31. hmmm obydwie są niezłe, ale ja chyba jednak 2 bym wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się z większością - 2 fryzura lepsza :)))
    Ale długi masz ten welon, będziesz go miała aż do oczepin czy tylko do pierwszego tańca??
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. fryzura numer 2 :) zdecydowanie, bardzo ładne upięcie!
    kasia z chilli-choco-latte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Druga fryzura jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie fryzura numer 2.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Obie piękne, ale ładniej Ci w drugiej;);*

    OdpowiedzUsuń
  37. powiem Ci, że dorada nie ma w sobie nic egoztycznego (chyba, że jej mina na jednym z pierwszych zdjęć O.o). Pyszne, białe, lekkie mięsko! polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie podobają mi się te sploty warkoczowe w obu fryzurach, wyglądają niechlujne ;> Na Twoim miejscu poprosiłabym o inny sposób upięcia, bardziej delikatny/opływowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, zrobiłabym coś w stylu 1 (chociaż jestem w mniejszości), ale bez warkoczyków (wygląda to znacznie bardziej gładko, elegancko i bardziej pasuje do klasycznej ślubnej sukni).
      Może 2 bez warkoczyków też bardziej by mnie przekonała??? W każdym razie jedynka mi się podoba, a jesli 2 to na pewno bez warkoczy :)

      Usuń
    2. Można np. w miejscu warkoczyków w 2 zrobić gładkie podpięcie i też będzie ładnie, a całość będzie zdecydowanie bardziej uporządkowana i elegancka.

      Usuń
    3. Warkoczyki zdecydowanie MUSZĄ być :) fryzura ma celowy nie lad bo tak mi się podoba. Jak już pisałam nie lubię wystylizowanych koków i loków więc wszelkie idealne loki odpadają. Warkoczyki do sukni bardzo pasują tym bardziej że taka fryzura to hit 2013 wśród fryzur ślubnych ;)

      Usuń
  39. Stanowczo dwójka! :)
    Pozdrawiam i obserwuję Państwa Narzeczonych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dwójka koniecznie

    OdpowiedzUsuń