20 maja 2013

Ślub idealny według Pani Narzeczonej

Kochani, dziś czeka was również troszkę inny post. Najpierw zaczyna Pani Narzeczona. W internecie znajdziecie pełno inspiracji ślubnych. Na ich podstawie Pani Narzeczona, a potem Pan Narzeczony postarają się zdefiniować, swój ślub idealny. Posty będą oddzielne, aby się nie dłużyły. 

PANI NARZECZONA

Wiadomo, dla mnie jakikolwiek by nie był, ślub z Panem Narzeczonym zawsze będzie idealny, ponieważ obok będzie ON, ten jedyny, największa miłość mojego życia. Co jednak jeśli w dniu wesela nie liczyłabym się z kosztami? Wbrew pozorom nie zaprosiłabym 200 gości, myślę, że lista była by niezmienna i dalej byłoby to 50 osób. Jednak z pewnością pewne zdjęcia jakie udało mi się znaleźć w internecie idealnie odzwierciedlają to jak chciałabym żeby wyglądał nasz ślub. Dziś podzielę się z wami moimi marzeniami, takie marzenie spełni się już 13.07.2013 r.



Perfekcyjne buty JIMMY CHOO, moje co prawda będą proste klasyczne, ale muszę stwierdzić, że suknię mamy całkiem podobną :) Bukiet planuję raczej z białych kwiatów z dwoma w kolorze pudrowego różu, tak jak ten w prawym górnym rogu!






Sala. Tak z pewnością, gdybyśmy mieli taką możliwość wesele odbyłoby się pod wielkim namiotem! Wszystkie szczegóły na tych zdjęciach po prostu mnie zauroczyły!






Ceremonia ślubna. Mogłaby odbyć się w pobliżu namiotu w którym byłoby wesele. Myślę, że idealny byłby jakiś park, typu Gdańsk Oliwa. Znowu całość na zdjęciach po prostu mnie urzekła, idealne w każdym calu! U nas powtórzy się skrzypaczka :)





Na zakończenie, idealnie byłoby zostawić gości, aby się wybawili, a my ucieklibyśmy w naszą wymarzoną podróż poślubną :)

Na koniec, kilka kreatywnych fotografii ślubnych:

 Skuterem do ślubu? Czemu nie!
 Taka niespodzianka czeka naszych gości. Usta, wąsy, muchy, cylindry w trakcie robienia! Relację zdamy niebawem! 

 Początkowo kolorami przewodnimi ślubu miał być pudrowy róż i seledyn. 
Zostało jednak na pudrowym różu i bieli + ewentualnie srebrne elementy :)


Ps. Zostały 53 dni do ślubu!!! 

31 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia - wesele w takiej scenerii to chyba marzenie każdej z nas ;D pomimo braku namiotu na pewno będziecie mieli piękne wesele!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post. Wiązankę z pewnością będziesz mieć bardzo ładną, bo ta ze zdjęcia jest super. I także uważam, że świetnym pomysłem byłaby ucieczka w podróż poślubną,a goście niech się bawią. W Polsce jednak pomysł ten nieco trudny byłby do zrealizowania niestety. Niestety, gdyż sama marzyłam o takim rozwiązaniu. Na drodze kompromisu jednak zdecydowaliśmy się na przyjęcie, które zakończyło się o 23 godzinie. Dzięki temu po powrocie do domu mieliśmy siłę by przy winie obejrzeć prezenty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że pomimo braku realizacji 100 procent zdjęciowych inspiracji, Wasz ślub na pewno będzie jeszcze piękniejszy niż te z fotografii, a wspomnienia z tego wydarzenia pozostaną na zawsze:)

      Usuń
  3. Ślub pod chmurkami!-coś pięknego! Wszystkie zdjęciowe inspiracje bardzo mi sie podobają!:) Na naszym ślubie też będą dziewczyny grające na skrzypcach (nasze znajome) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż się łezka w oku kręci :) romantycznie :) i juz tak niewiele czasu zostało :) to takie wspaniałe że trafiliście na siebie i się tak kochacie :) zastanawiam się jak się kłócicie ...:D sorki to takie prywatne wiem ale jakoś tak mi przez myśl przeszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehhe oj kłócimy się jak włoskie małżeństwo ;) ale też godzenie jest piękne ;)

      Usuń
  5. Pięknie to wszystko wygląda razem. :) Na pewno będzie cudownie. Zazdroszczę Ci, że masz to przed sobą, takie wybieranie pierdółek i dopinanie wszystkiego im bliżej końca nieziemsko cieszy.
    My mieliśmy zupełnie w innym stylu, intensywny fiolet z intensywną zielenią, a suknię miałam koronkową. :) ale też mieliśmy skrzypce a w parku oliwskim mieliśmy sesję plenerową:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są niesamowite i widać na nich, że wszystko na weselu dopracowane jest do najmniejszego szczegółu! Piękno, które niezwykle urzeka! I gdyby w Polsce byłyby takie śluby, może wreszcie bym je polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje :-)
    A macie już "pomysł" na sesję ślubną?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy jeszcze nic konkretnego jeśli chodzi o sesję ślubną :)

      Usuń
    2. Ale fotografa już macie wybranego?
      A co myślicie o sesji narzeczeńskiej? Ja akurat mam tak mało zdjęć z moim K. (sama robię zdjęcia więc najczęściej on jest uwieczniony, wspólnych mamy bardzo mało) więc zdecydowaliśmy się jeszcze na taką sesje przed ślubem, którą będzie Nam robiła znajoma :)

      Usuń
  8. ha
    Najlepsza zgraja przystojnych kawalerów zagubionych w lesie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. internet to Zawsze najlepsze źródło inspirek, sesje slubne na zdjęciach boskie, takie zamierzacie porobic? : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszelkie zdjęcia są zachwycające, zwłaszcza to na którym widnieje cudo od Jimmy Choo! Ale ja jestem pewna, że dla Was Wasz ślub będzie najpiękniejszy i najwspanialszy, bo Wasz własny ;)

    P.S. Aż Wam trochę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealne inspiracje :) 13.07 to i dla mnie ważna data =D
    życze Wam TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYLE szczęścia gołąbeczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia!!! my mieliśmy sesję ślubną w krainie westernu jedno zdjęcie mamy opierając się o trumnę i całując na znak "miłości po sam grób" nie każdemu się ono podoba ale nam bardzo :D pozdr i zapraszam do nas na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjecia sa sliczne! Zapraszam na moje inspiracje:) W koncu udalo mi sie je dodac, pomimo wielu klopotow z internetem! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudne buty :) zakochałam się :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne te zdjęcia. Zaczynam wam zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajkowa koncepcja. Widziałam kilka takich ślubów "na żywo". Aż szkoda, że jestem już po...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo??? Oooo to zazdroszczę! Jeszcze nigdy nie bawiłam się na weselu pod namiotem :)

      Usuń
  17. Przepiękne buty! :) Też marzę o ślubie i weselu pod gołym niebem. Pięknie. Chyba większość z nas o tym marzy :)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesele w plenerze to moje marzenie. Nie chciałabym, żeby mój ślub był taki... przesadzony, wolę skromniejszą uroczystość bez tego całego kiczu w gronie najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko to jest takie piękne :) Ja też mam swoją wizję ślubu, sukni, zaproszeń, ahh... ale życie (i niestety budżet) wszystko zweryfikuje. Nam się marzy, żeby jechać do ślubu jakimś starym samochodem, typu lincoln continental z 1971, ale zapewne będziemy woleli inaczej spożytkować te pieniądze, niż na kilka minut jazdy, bo daleko nie mamy i na upartego to z kościoła moglibyśmy iść pieszo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My do kościoła tez mamy z 10 min pieszo... Takie zabytkowe auto to od 1500 zł do 4000 zł takze sobie liczą..

      Usuń
  20. Powiem Wam szczerze ze nieważne jest wesele, oczywiście życzę Wam pięknej ceremonii ale najważniejsze jest życie w małżeństwie.... bo co Wam z pięknego ślubu jeśli potem miałoby się coś popsuć ,.. życzę Wam dużo szczęścia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahh, jakie piękne inspiracje...;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne inspiracje, genialne zdjęcia :) Nie mogę się doczekać relacji z Waszego ślubu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Skrzypaczki zazdroszczę strasznie! Ale buty z odkrytymi noskami? - oj nie :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Na na na na ! A nasz bedzie pod namiotem i jestem taka podekscytowana. Bo w stylu tych zdjęć + rustykalnie :) ach juz nie mogę sie doczekać Maj 2014 liczymy na piękna pogodę :) pozdrawiam Asia :) powoli odbijam do dnia waszego ślubu juz sie doczekać nie mogę.. ;)

    OdpowiedzUsuń