21 sierpnia 2013

Zdjęcia

Dostaliśmy zdjęcia ze ślubu i wesela. Nie, nie od fotografa. Niestety jeszcze nie, ale przesłał nam zdjęcia jeden z gości weselnych. Bardzo nam się podobają i myślę, ze dużo nie odbiegają od profesjonalnych. Postaramy się każde zdjęcie opisać i może nie jest ich zatrważająca ilość, bo nie wszystkie możemy dodać ze względu na gości, ale miło jest zobaczyć i choć w części przypomnieć sobie tamte chwile :) Tak od wesela minęło ponad miesiąc, a my nadal tym żyjemy!
Ubieramy Pannę Młodą...albo ona sama się ubiera...

Fryzura gotowa?

Pani Poślubiona z Panną K. - świadkową!

 Pierwsze spotkanie i tu był stres. Nawet Pani Poślubiona nie potrafiła przypiąć butonierki!

Pada deszcz i trzeba jakoś przejść do Kościoła...

 Przed wejściem do Kościoła!


Hymn o miłości czytał kuzyn Pani Poślubionej! 

Msza była przepiękna! 

Błogosławieństwo...


Gratulacje!

Podpis!

Już widać obrączkę na palcu Pana Poślubionego! Piękny widok!

Już po wszystkim?

 Idziemy na salę!

Przepiękna siostra Pani Poślubionej w roli druhny!

Zabawa!

Tak jak pisaliśmy Panna K zadedykowała nam utwór Kayah :)

Kto co będzie robił...zabawa we wróżby!
  
Nasz torcik!

Mniam!

Gorzko! Gorzko!

Kolejna porcja zdjęć będzie już od fotografa! Ciekawi jesteśmy szczególnie pleneru! Myślę, że zdjęcia od fotografa podzielimy na kilka postów. Nie chcemy też was nimi za bardzo zanudzać! Musicie też być wyrozumiali, gdyż ze względu na to, iż goście mogą nie życzyć sobie publikacji ich zdjęć na blogu, część fotek pomijamy... miejmy nadzieję tylko, ze Panna K. i siostra Pani Poślubionej nie zabiją za ich zdjęcia na blogu!

37 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka! Nic dziwnego, że ciągle wracacie do tego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam od razu zanudzać :) Ja np. uwielbiam oglądać ślubne zdjęcia, a że lubię was to z przyjemnością się je ogląda i fajnie, że chcesz się z nami nimi dzielić :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ... i kurz zdjecia pokryje, ale zawsze bedzie sie do nich wracac... A za 50 lat, to bedzie ogladanie! Zdjecia beda stare, ale Wasza Milosc, tego Wam zycze, bedzie trwac!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh jak wasze zdjęcia oglądam to i mi sie na wspomnienia zebrało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ śliczna ta Panna Młoda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są cudne. I jakie zanudzanie??? :) Nie dziwie się, że wracacie ciągle do wspomnień i do zdjęć :) Wiesz? nawet miałam pytać, czy rodzina i znajomi wiedzą o istnieniu bloga. Ale widzę, że sama mi o tym opowiedziałaś :) Nasi też nie wiedzą. Mój narzeczony też nie wie. Na razie. Jak tam zaglądnie, no cóż niech czyta ;) Pewnie mnie poznałaś, do niedawna prowadziłam bloga na blog.pl (treleemorelee) Ale miejsce mi kompletnie nie odpowiadało, mam nadzieje, że na nowych portalu poprawie się z pisaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę mnie tu nie było :P
    Piękne zdjęcia cudownie wyglądaliście :) My też już po, aż się nie chce wierzyć że taki cudowny dzień tak szybko mija, pomału dochodzimy do siebie, niestety od poniedziałku już musieliśmy wrócić do pracy :/ My zdjęcia od fotografa dostaliśmy bardzo szybko, praktycznie po 1,5 tygodnia, akurat wróciliśmy z podróży poślubnej, włączyłam telefon na lotnisku, a tu dzwoni Pan fotograf :) Mieliśmy podwójną przyjemność bo i zdjęcia ze ślubu i z podróży ;) chociaż szczerze jest ich tyle że jeszcze dokładnie wszystkich nie mieliśmy czasu obejrzeć :)
    Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale miło ogląda się takie zdjęcia ślubne! Są naprawdę bardzo profesjonalne. Wszyscy wyszli zjawiskowo, więc nikt nie powinien mieć pretensji :) Szkoda, że padał deszcz, ale widać, że Wam to nie przeszkodziło. Z niecierpliwością czekam na dalszą porcję fotek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zero zanudzania, tylko pobudzilas moj apetyt na ogladanie tych zdjec, a tu juz koniec! kurcze no cudownie sie oglada kochajacych sie ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia piękne bo Wy jesteście piękni. Sama ceremonia też śliczna. Fajnie ukazane emocje a o to chodzi w zdjęciach ślubnych między innymi:-) Niestety jakość zdjęć już jest gorsza troszeczkę. Ciekawa jestem jakie zrobił profesjonalista. Pozdrawiam Was kochani :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Kolczyki kupiłam w sklepie claire's :) fakt zdjęcia coś z jakością kiepsko, ale kilka fotek od fotografa dostałam i jakoś była kapitalna :)

      Usuń
    2. To czekam na nie z niecierpliwością :-*

      Usuń
    3. Ja w claire's kupiłam kwiatek do koka ;-)

      Uroczą masz siostrzyczkę! :-)

      Usuń
  12. Jakoś ostatni czasy trafiam na blogi, gdzie słychać przygotowania ślubne i same śluby :) Jakoś miło mi się "siedzi" w tym temacie, więc zosatję u Was :)

    Wyglądaliście naprawdę pięknie, zdjęcia - szczególnie to pierwsze z ostatnich notek na oknie - podobają mi się, ale nie dziwne - przedstawiają piękną parę :)

    Pozdrawiam Was mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie z Siostrą - genialne!!! Szaleństwo :) Uwielbiam oglądać zdjęcia z Waszego Wielkiego Dnia. Wyobrażam sobie jak to będzie u mnie za rok.
    To zdjęcie z Kościoła gdzie trzymacie się za ręce - mega wzrusza :)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. : )
    Siostra Panny Poślubionej jaka podobna! Obie równie śliczne. : D To czarno-białe zdjęcie, na którym jesteście razem urzeka.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia!! ;)
    a zrobione jak profesjonalnie!! ;-)
    ktoś ma rękę do fachu!! ;)

    A siostra piękna tak samo jak Ty! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia!
    ach ulotne chwile, pewnie wciąż do nich wracacie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten Wasz dzień wydaje się na zdj naprawdę wyjątkowy ;) na żywo musiał być jeszcze bardziej wzruszający i cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia :)

    nie mogę się doczekać tych od fotografa, ale i te są naprawdę świetnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia w wersji BW są szczególnie udane, zawodowiec nie zrobiłby ich lepiej, gratuluję autorowi ręki i oka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przebija to co najważniejsze -
    szczera miłość
    Nie masz pojęcia, jak widać Wasze uczucie- bardzo się cieszę i pozdrawiam serdecznie - nie zgubcie tej miłości:)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://kadrowane.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. to musiał być najpiękniejszy dzień w Waszym życiu

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogę powiedzieć tylko jedno- cudo! A Twoja suknia zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Momentami widać strach, a momentami taką radość, że aż trudno ją opisać:) Żyjcie tym dniem ile się tylko da:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia super ! a pomyśleć, ze nie dawno pisałyśmy posty z przygotowań.. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już się nie mogę doczekać tego pleneru :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia na prawdę profesjonalne! :)
    Ja nie mogę sie doczekać mojego pleneru :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne zdjęcia :D
    Widać, że Młodzi zadowoleni : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękną miałaś suknię! A zdjęcia cudowne, i te z zabawy i z tortem - widać, że fotograf dobry i wesele udane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna para młoda! Odkryłam Wasz blog przez przypadek, ale już jestem jego fanką!
    pozdrawiam Was bardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń