17 września 2013

Wesele i plener - zdjęcia

Jak namówić Pana Poślubionego do pisana notek? Jak go zmotywować? Nie mam pomysłu. Może zastosujemy system kar i nagród? Kara? Brak notki - brak kolacji! Nagroda? Hmmm ;) Fakt, faktem, że jeszcze nie widzieliście zdjęć z wesela i pleneru. Niestety wesele ogranicza nasze możliwości dodawania zdjęć, bo jest tam wiele osób, które niekoniecznie mogą chcieć, aby pojawić się u nas na blogu.
WESELE!
Z naszą najwspanialszą świadkową! Toast!

 Tłuczenie kieliszków. Po relacji wiecie, że rozpędziłam się na tyle, że po drodze stłukłam i 4 talerze ;)
Czekolady dla gości na słodkim stole!

Jesteśmy szczęśliwi!
Dzieciaki zjadły ciastka w 30 minut! ;)

Panna K. zadedykowała nam piosenkę :)
Tort! Mniam!

Jak tu dorwać ten welon?
No i masz!!!
Szukamy muchy!



PLENER










Jest to nasz przedostatni post o tematyce ślubnej. Nie ma co się rozpisywać. Jeśli szukacie rad, to jest pełno takich blogów. Nasze życie toczy się dalej i już niedługo właśnie z tym związane notki. Nie zatrzymaliśmy się, to tylko czas przyśpieszył. Mamy niezaplanowany remont (bleee), mało czasu dla siebie, ciągłe wyjazdy Pana Poślubionego. Jeśli jednak macie pytania odnośnie przygotowań do ślubu. Piszcie: w komentarzach pod tą notką (odpowiemy na wszystkie) bądź na http://ask.fm/dwojedopoprawki

45 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, które na pewno będą wspaniałą pamiątką. Tak jak piszesz - jest mnóstwo blogów o tematyce ślubnej, polecam swój:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham torty weselne :)

    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia ze ślubu są bardzo ładne, ale te z sesji wydają mi się nienaturalne. Moim zdaniem generalnie niezbyt dobrze wyglądają zdjęcia Młodych w ujęciu "Pan z przodu, Pani z tyłu" i odwrotnie, ale to oczywiście kwestia gustu. Najbardziej podoba mi się ostatnie, tylko dlaczego macie takie smutne miny...?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię zdjęcia "Pan z przodu" itd. ;) -kwestia gustu jak piszesz!

      Usuń
  4. Urzekło mnie zdjęcie z wąsami, ale masz na nim niebieskie oczy , wow :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy tak niebieskie mam tylko jak jest mocne światło słoneczne :)

      Usuń
  5. Wszystko mieliście pięknie dobrane, mucha Pana Młodego fantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdjęcia są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie!! Naprawdę chce się ich więcej i więcej oglądać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Powtórzę to co już pisałam - na sesji plenerowej wyglądałaś przepięknie w tych włosach!

    OdpowiedzUsuń
  9. co wy tacy smutni na tych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam to samo napisać ! Trzeba się uśmiechać !!

      Usuń
    2. No niestety taka wizja była fotografa. Mamy trochę zdjęć z uśmiechem ale zostawimy je na inne notki ;)

      Usuń
    3. Wizja fotografa? A to przypadkiem nie była Wasza sesja z okazji Waszego ślubu...? Dziwne. Te zdjęcia z sesji są naprawdę smutne, w ogóle nie spontaniczne. Trochę głupio jak na sesję ślubną, ale to już Wasza sprawa.
      A co do tego, że Pan Poślubiony nie chce pisać - to było do przewidzenia. Od razu było widać, że to Ty tutaj rządzisz, a On tylko się próbował dopasować do Twojej wizji pisania o tym samym "z dwóch punktów widzenia". No i niestety, chyba trochę lipa...
      Teresa

      Usuń
    4. Akurat pomysł był nasz. Może ja tu rządzę, bo już kiedyś prowadziłam blogi i wiem jak to się robi? Następna notka będzie już z Panem Poślubionym i tak jak pisałam nie przestaniemy pisać. Jeśli chodzi o sesję plenerową to mamy kilka śmiesznych zdjęć, ale chcemy je wykorzystać w innych notkach.

      Usuń
    5. Pierwszy raz czytam, że fotograf miał wizję, żebyści byli smutni. Przecież to wasz najpiękniejszy dzień i powinien być wesoły, radosny, a tu nam wrażenie, że jesteście na stypie. Nasz to wręcz kazał nam się uśmiechać, i wszystko było naturalne a tu nam wrażenie dużo jest sztuczności.

      Usuń
    6. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=294451297360280&set=a.213992992072778.45683.213422928796451&type=1&theater

      Kawałek jednego z wielu "śmiesznych" zdjęć ;) reszta to tajemnica i pokażemy z czasem!!! ;)

      Usuń
    7. Co do "wizji" pisania z dwóch różnych punktów widzenia, to powiedziałbym tylko, że gdzieś to już widziałem i skądś taki pomysł kojarzę... ;p
      http://www.nadwaglosy.blogspot.com

      Natomiast co do sesji fotograficzne, to muszę się wyłamać spośród opinii ogółu, ponieważ mi zdecydowanie bardziej podobają się zdjęcia z sesji plenerowej niż ze ślubnej imprezy! :)

      Usuń
    8. Nie wiem skąd ta dziwna sugestia, że gdzie to już widziałem...wystarczy spojrzeć na archiwum nasze i bloga na dwa głosy i jak byk widać ze byliśmy pierwsi. Pomysł był Nasz i Nasz blog był pierwszy. Przed założeniem samego bloga przeszukaliśmy internet poczytaliśmy trochę i nie było ani jednego bloga który pisałby z dwóch różnych perspektyw (damskiej i męskiej) Obecnie dziwnym trafem znam włącznie z tym powyżej już 4 takie blogi, gdzie prowadzą je pary i dziwnym trafem mają one młodsze archiwum od naszego, więc nie wiem po co Twoja dziwna uwaga ;) Poza tym my nie mamy nic przeciwko żeby takie blogi powstawały bo to bardzo fajna sprawa i łaczy pary!!!

      Cieszę się że podobają się zdjęcia, jak widać to kwestia bardzo indywidualna :) nam samym nie wszystkie się podobają, a inni mimo to mówią że piękne ;)

      Usuń
    9. Chwila, moment, spokojnie i bez nerw ;) Zacznijmy od tego, że ja nikogo o nic nie oskarżam i nie taki był mój zamiar. Po drugie, i bez przeglądania archiwów zdaję sobie sprawę, że wasz blog jest bardziej zaawansowany stażem. Zawsze miałem natomiast wrażenie, że wasz blog był poświęcony tematyce stricte ślubno-narzeczeńskiej, nie ogólnoludzkiej :) Co do ilości podobnych blogów, nie mam pojęcia, nigdy nie sprawdzałem ani nie szukałem. Nie widzę zresztą takiej potrzeby, zawsze wolałem pisać po swojemu niż sugerować się tematyką innych.

      Co do naszych długich postów - obydwoje lubimy pisać, a że tematów nie brakuje, to takie właśnie są rezultaty ;) W każdym razie miło mi, że jest ktoś, kto ma cierpliwość te długaśne notki czytać!

      Usuń
    10. Pani Poślubiona, nie twierdzimy, że byliśmy pierwsi, a komentarz, który On zamieścił na Waszym blogu był z przymrużeniem oka ;)
      Nasze blogi są zupełnie różne pod względem poruszanej tematyki i sposobu pisania, a łączy je tylko to, że posty zarówno na Dwoje do poprawki, jak i na naszym blogu są pisane wspólnie przez szczęśliwe małżeństwo :)
      Sama z chęcią poczytałabym więcej takich blogów.

      A notatki nie wiem sama jakim sposobem wychodzą takie długie. Kiedy siadam do pisania, wydaje mi się, że nie mam aż tak wiele do powiedzenia na dany temat i streszczę się w paru zdaniach, ale to się tak jakoś samo pisze i pisze :)

      Pozdrowienia :)

      Usuń
    11. A zdjęcia z sesji ładne, zwłaszcze to ostatnie mi się podoba :) Ładnie też wyszłać na tle muru.
      Jak my dostaliśmy swoje zdjęcia z sesji, byłam zdziwiona i do niektórych zdjęć musiałam się przyzwyczaić, bo na początku wydawały mi się dziwne :D

      Usuń
  10. Ciekawe zdjęcia w plenerze! A te ciastka, które dzieciaki zjadły... uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjęcia :)
    Zapraszam do pooglądania moich hihi ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dawaj dawaj kolejne zdjęcia :D hihi :D

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością :)
      Ja swoje też dodam jak tylko do mnie dojdą :D
      U ciebie podoba mi sie najbardziej 6 od końca zdjęcie hehe :D
      Ładniutkie :)

      Usuń
  12. Sprawa gustu, ale ujęcie w którym idziesz z przodu zamyślona, a on na drugim planie jest artystyczne.. Nie wiem czyja to wizja, ale ktoś musiał Was dobrze znać i to trzeba docenić
    Pozdrawiam\
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://kadrowane.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. To ujęcie to był mój pomysł :) tak samo jak z wąsami :) a Pana Poślubionego pomysłem było zrobienie zdjęcia jak siedzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też miałam pierwsze wrażenie "co tak smutno???" To zdjęcie jak siedzisz, przepiękne. To z wąsami też super, ale za poważnie jak do takiego zdjęcia :) O ci chodzi z tymi łyżkami przy ściąganiu welonu? U nas nie ma czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja tam nie widzę żadnego smutku na Waszych twarzach, oczy Wam aż iskrzą z nadmiaru emocji i z miłości ;) Piękne zdjęcia! I chyba jeszcze nigdy tego nie pisałam, ale piękna z Was para!
    Pozdrawiam i życzę żeby Panu Poślubionemu wróciły chęci do pisania, bo dobrze sobie z tym radził! System kar i nagród może podziałać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze plenerowe piękne! i to z wąsami..! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne fotki plenerowe, szczególnie te czarno- białe. Ogromne wrażenie zrobiła na mnie jedna, ta na ryneczku, pod kolumnami. W ramki i na ścianę! Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne zdjecia,
    Slicznie wygladasz w rozpuszczonych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W rozpuszczonych włosach wyglądasz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. System kar bardzo dobry, nawet ja bym na to poleciała :D Zdjęcia przepiękne, wyglądałaś po prostu prześlicznie :) I wszystkiego najlepszego kochani!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cóż za piękne niebieskie oczy - magiczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia :) A co do Twojego komentarza u mnie, to powiem tyle : jest dobrze :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że plener odbył się w inny dzień niż dzień ślubu:) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś piękna i masz super figurę ;)
    W ogóle obydwoje wyglądacie pięknie ;).
    Zgadzam się z poprzedniczkami, że pięknie wyglądasz w rozpuszczonych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia, widać, że zabawa udana :)

    OdpowiedzUsuń