31 stycznia 2014

Blog roku 2013


Niedawno, całkiem niedawno nasz blog skończył rok. Czyli, że cały 2013 rok opisaliśmy Wam, naszym czytelnikom. Założenie bloga było proste, prowadzenie go razem już mniej. Okazało się, że trzeba się zgrać i trzeba umieć i mieć o czym pisać. Chyba daliśmy radę, nie? Podzieliliśmy się z wami najważniejszym momentem w naszym życiu. Ślub. Przygotowania. Wspólne życie. Czasem było całkiem wesoło, a czasem zupełnie nie. Z czasem też słupki pokazywały, że jest was coraz więcej i o dziwo z różnych stron Świata. Nawet nie wiecie ile radości sprawiało patrzenie ile was tu nas odwiedza. Każdy komentarz był dla nas ważny i za to wam dziękujemy. Szkoda, że nie możemy poznać Was osobiście. Wiele razy zastanawialiśmy się kto też chce nas czytać? Przecież my tacy zwykli. Nic specjalnego, a jednak. Jesteście i my też dalej tu jesteśmy. 

Dlaczego blog roku 2013? Sami w sumie nie wiemy. Zgłosiliśmy się bardziej z ciekawości i z pewnością też z próżności. Każdy z nas kto uchyla rąbka swojej prywatności i własnej osoby musi być choć trochę próżny. Przyznajemy się bez bicia. Blog to trochę taki emocjonalny ekshibicjonizm. 

Tak więc, aby zagłosować na nas wystarczy wysłać SMS o treści A00579 na NUMER 7122 Pamiętajcie, żeby nie używać spacji! Koszt takiego SMS to 1,23 zł i co najważniejsze dochód z SMS zostanie przekazany łódzkiej Fundacji Gajusz, która prowadzi hospicjum dla dzieci osieroconych.

Dlatego też cała inicjatywa bardzo przypadła nam do gustu! Możemy pomóc tym maluchom!

Ps. Pokażmy ludziom, ze małżeństwo to nie więzienie, a miłość w życiu jest najważniejsza! Jeśli więc trochę nas lubicie i macie ochotę ślijcie SMS ! :) Za każdy będziemy ogromnie wdzięczni! Jeśli nas nie lubicie, to też ślijcie! ;)


Całujemy!

Pani i Pan Poślubieni!

31 komentarzy:

  1. trzymam kciuki za Was! Jestescie super:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Wami to ja szans nie mam... :(
    Ale trzymam kciuki, żeby ktoś "z naszych kręgów" wygrał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślę i życzę bardzo, bardzo wygranej!
    Nie wiem co Wy na to, ale jeśli spotkacie podobny blog do waszego to przyznaje się bez bicia, że to ja!;)
    Bo marzy mi się takie wspólne pisanie (i coś tak czuje że sporo chichry z tego macie) xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładaj! To super zabawa i czasem zaskakujące jest dla mnie co napisze Pan Poślubiony :) bardzo lubię czytać jego wypociny hehe Dzięki za wysłany SMS ;)

      Usuń
  4. Idziecie jak burza. Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zobaczyłam "blog roku" pomyślałam - super! Przecież wszyscy tutaj z napięciem śledziliśmy Wasze przedślubne poczynania i czekaliśmy na te przepiękne zdjęcia i relacje z TEGO DNIA jak na nowy odcinek ulubionego serialu :D Potem zobaczyłam sms i myślę 'no nie.. wszędzie te smsy, kasa, kasa, kasa. skoro to blog roku to głosowanie niech też będzie internetowe.' Ale jak doczytałam, że to tylko lekko ponad złotóweczka i jeszcze kasa idzie dla dzieciaków to wysłałam bez zastanowienia!
    I życzę Wam, aby 2014 przynosił równie ciekawe i poczytne tematy do pisania jak rok poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ja też się bałam, że kasę zgarnia onet, ale pieniądze przeznaczone są na słuszny cel :) Dziękujemy Cii bardzzzzooo!!! Zobaczymy jaki ten 2014 rok będzie ;)

      Usuń
    2. Ja też wysłałam, ale widziałam, że i moje blogi i Wasz mają tylko po jednej kropce....
      Tamci mają niezłą paczkę znajomych, więc marne szanse dla nas;(
      A szkoda bo bardzo Wasz blog lubię, ale na pewno wzrośnie Wam przynajmniej liczba fanów, bo nie da się Was nie lubić:):)
      Jednak na wciąż czekam na te Wasze wieści!!:):)

      Usuń
    3. Faktycznie mamy tylko jedną kropkę :) no cóż bywa :) trudno :) u nas nikt z naszych znajomych nie wie o naszym blogu, a podejrzewam, ze gdybyśmy tylko dodali link na facebooku to dużo by się uzbierało, a to nie o to chodzi :) cieszymy się, ze jest chociaż kilka zupełnie obcych osób które zechciały na nas zagłosować :)

      Usuń
  6. Za dużo błędów językowych i stylistycznych jak jak Blok Roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczam co do błędów językowych, bo żadni z nas pisarze!! Nigdzie jednak nie umiem znaleźć błędu 'Blok Roku' :( Możliwe że word zaszalał...

      Usuń
    2. niepotrzebne złośliwości z Twojej strony Pani Poślubiona

      Usuń
    3. Złośliwości? Nie widzę w którym momencie byłam złośliwa. Uważam, że serio kiepscy z nas pisarze, a błędu Blok Roku nadal nie znalazłam. Piszemy notki w wordzie i czasem zdarza się, że zmienia słowa na inne niż chcemy.

      Usuń
    4. A może to Idzie się pomyliło.
      Wydaję mi się, że Blog Roku to nie tytuł za bezbłędne wpisy, a ciekawe, a Wasze są ciekawe:) I je uwielbiam i zresztą nie tylko ja tylko mnóstwo innych osób... :):)

      Usuń
    5. Jak Blok Roku to tylko czekoladowy z herbatnikami!!;)

      Usuń
    6. I bakaliami, obowiązkowo! ;)

      Usuń
    7. To ja zajrzę do lodówki...;)

      Usuń
  7. Powodzenia trzymam za Was kciuki i sms poleci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam za Was kciuki:) To będzie na pewno niesamowite doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. U was zawsze fajnie się czyta. Każdą sprawę opisujecie z punktu widzenia obu płci. To jest fajne, różnorodne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wasz blog jest jednym z pierwszych który stał się ulubionym i mam nadzieję, że nadal będziecie go prowadzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog :)OBSERWUJĘ !

    zapraszam również do mnie

    www.oczami-blondynki.blospot.com :)

    powodzenia w konkursie;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrzucam do ulubionych i będę tu częściej zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń